Wakacyjny konkurs z Wydawnictwem Rebis


Cześć kochani! 
Po raz pierwszy mam przyjemność zorganizować dla Was konkurs na blogu. Dzięki uprzejmości Wydawnictwa Rebis mogę podziękować Wam za każdą aktywność pod postami, a uwierzcie - jak dla mnie jest jej naprawdę sporo. To właśnie Wy mnie motywujecie i w nagrodę mam dla Was świetne rozdanie!

Dlaczego świetne? Może dlatego, że wraz z Wydawnictwem mamy dla Was pakiet czterech książkę Niny Majeweskiej Brown, który może zgarnąć jedna osoba.
Cały pakiet tych książek, jest idealny, aby zabrać go na wakacje. Macie ochotę zabrać go ze sobą w podróż? 

Co należy zrobić: 
- Zostań obserwatorem mojego bloga.
- W komentarzu wpisz:
'' Biorę udział. Bloga obserwuje jako .... 
Mój adres e-mail ....''. 

Jeśli chcesz zdobyć dodatkowy los należy: 
udostępnić informację o konkursie na swoim blogu lub profilu na facebooku wraz z linkiem prowadzącym do niego. 
W komentarzu zostawić link do udostępnionej informacji. 

REGULAMIN:
1. Organizatorem konkursu jest blog Red Girl Books Recenzje, a sponsorem nagrody Wydawnictwo Rebis
2. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest obserwowanie bloga Red Girl Boks recenzje (redgilrbooks.blogspot.com). 
3. Dodatkowy los można zdobyć za udostępnienie informacji o konkursie na swoim blogu lub na facebooku i podanie linku w komentarzu. 
4. Za wysyłkę nagrody odpowiada Wydawnictwo Rebis.
5. Czas trwania konkursu: 12.06.2017 rok - 23.06.2017 rok, do godziny 23.59
6. Konkurs tylko dla osób posiadających adres korespondencyjny w Polsce.
7. Losowanie odbędzie się za pomocą internetowego generatora liczb. Każdy uczestnik otrzyma własny numerek, który będzie brał udział w losowaniu.
8. Wyniki pojawią się w ciągu trzech dni od zakończenia konkursu i zostaną opublikowane na blogu.
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową, na adres czekam 5 dni. Jeśli wylosowana osoba się nie zgłosi, zostanie wybrany nowy zwycięzca. 

Powodzenia! Trzymam za Was kciuki. 

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka